Tahniah KakNgah !

Hi. Assalamualaikum readers :) 




Lama jugak tak post apa apa kat blog ni kan ? 2 tahun jugak lah. Maaf lah busy sikit dengan PBS and PT3. Siapa yang tanya cara nak cantikkan blog semua tu. Later i will reply ok. Cakap pasal PT3 PBS semua ni teringat pulak tajuk hari ni sebenarnya ada kaitan dengan periksa periksa ni tapi bukan nak cerita pasal PT3 , ni nak cakap pasal UPSR.

Sebenarnya Nabilah nak ucapkan tahniah dekat My beloved sister atau nama manjanya kak ngah lol atas kejayaan Dalam UPSR dan PSRA. Tahniah kak ngah berjaya dapat 5A dan mumtaz. Walaupun cikgu kata kakngah selalu tidur dalam kelas tapi alhamdulillah berjaya jugak. Memang Nabilah tak sangka jugak dia dapat 5A dan mumtaz sebab dia ni selalu tidur dalam kelas hehehe. Apa apa pun Congrats !






Hah tu atas tu gambar dia. Maaf tak dapat letak gambar tengah pegang result sebab belum transfer dari phone ke laptop hihihi. Walaupun sebenarnya Nabilah jelous tahap superman dengan dia tapi Nabilah still rasa bangga jugak lah dengan dia. Walaupun selalu tidur dalam kelas but she still can get best result. I'm Proud of her.
Apa pun kepada adik adik UPSR yang tak berjaya dapat 5A tu jangan lah sedih meraung raung memang dah tak ada guna dik. Kuatkan semangat dan teruskan usaha ! Jangan risau tak semestinya bila kita dibawah , kita akan sentiasa di bawah. Dengan usaha dan doa insyallah yang 5E dalam UPSR pun boleh dapat 9A dalam PT3 tau. So , redha lah dengan keputusan yang Allah bagi tu mungkin itu yang terbaik untuk kita. Sampai di situ sahaja terima kasih kerana membaca sampai habis. Bye and Good luck to all of you !




2 comments:

Sysy said...

Sampaikan ucapan tahniah jgak. .Ready msuk primary school la plak.

Zara Nabilah said...

Adik Nabilah ucapkan thank you :)