Tutorial : macam mane nak tukar Dasbord baru ?!


nampak tak kat atas tu ?klaw tak nmpak klik je gamba tu..
tu dashbord baru kan ?
macam mane nak tuka ?
oke ! jom nabilah aja korang ye...

mule-2 klik macam kat gamba tu 

lpazz tu akan keluar macam kat bawah nie kan ? klik kat kotak warne merah tu...
 
lastly ..,, dye akan jadi mcam nie !


oke da siap ! ...

1 comment:

Nurfarah Ameera said...

Assalamualaikum,mcm mana ea dkt blog saya takde old blogger interface tuh :(