Review Blog

Assalamualaikum ^^

* Mohd Zuhri *

Cuba korang tengok Header kat atas.Pernah nampak tak ? kalau korang pernah nampak , mesti korang tau header di atas hak milik blog XiaoXandria Yang tak pernah nampak tu.cuba usyhar sikit blog INI.Dah usyhar ? bagus kan blog dia ? Blog ini loading dengan cepat.Blog ini juga mempunyai pelbagai Entry yang sangat menarik.Tutorial , Tips dan Freebies yang ditaip oleh Mohd Zuhri (Pemilik Blog) sangat berguna.Tak percaya ? korang cuba lah Try.Blog ini berjaya menangkap 2095 followers.

Nabila Medan

Blog kak Nabila Medan sememangnya kemas dan sedap mata memandang.Blog ini berjaya menangkap 5056 followers.Blog ini telah mencatat sebanyak 787 post pada tahun 2012.Loading lambat ? Tipu sangat lah kalau korang kata blog kak Nabila Medan nie Lambat Loading.Tak sampai 1 minit pun tunggu blog nie loading.Tak percaya ? Try lah jenguk blog nie.Lagu pun sedap jugak.



Mesti ramai yang pernah tengok header dekat atas kan ? Header blog kak una.Tengok header pun dah tau,blog ini tersangatlah comel sesuai dengan nama blognya 'Kemetot Chomel' .Header blog kak una yang comel telah menarik perhatian semua bloggers untuk membaca Blognya.Dekat blog kak una nie memang banyak Freebies yang comel-comel tau.Jom lah jenguk blog kak una !

FAQIHAHHUSNIFAQIHAHHUSNIFAQIHAHHUSNI

Faqihah Husni blogger muda berumur 12 tahun.Tapi bila tengok blog dia , macam blog orang professional kan ? tu lah , jangan ingat umur muda-muda nie tak reti edit-mengedit blog tau.Kadang-kadang budak-budak muda lebih pandai daripada kita tau.Blog Qihah nie memang cepat je loading.Dekat blog Qihah nie memang banyak Tutorial yang best-best tau.Tak percaya ? Cuba korang stalk blog Qihah.Amacam ? banyak kan ? Semua best-best.Blog Qihah nie agak kemas.Semuanya disusun dengan teratur je.

Blog kak Amalina Suhaimi memang tersangat kemas.widget semua tersusn dengan teratur.Blog ini telah berjaya menangkap sebanyak 9344 followers.Kalau korang tengok header macam biasa je.Tapi kalau korang bukak blog dia.Memang teratur sangat.sedap je mata memandang.kak Amalina Suhaimi juga mencatat Tutorial yang sangat berguna untuk semua bloggers.sama ada yang baru ataupun yang lama.Jom stalk blog kak Amalina !

Itu sahaja review blog buat setakat ini.nanti Nabilah akan update review blog 2 okey ! Sampai sini dahulu.Assalamualaikum.