SuperStar

Assalamualaikum ^^
Korang pernah tengok rancang SuperStar ? Rancangan ini disiarkan di saluran 611 (Astro Ceria) SuperStar merupakan rancangan realiti bagi tarian.Setelah beberapa minggu rancangan ini berlangsung , akhirnya sampai jugak ke Final.


4 kumpulan telah berjaya melayakkan diri mereka ke peringkat Final bagi memenagi wang sebanyak RM 20 ribu ringgit.Banyak tu , kalau Nabilah dapat memang shopping habis lah.Ini lah 4 Kumpulan yang telah melayakkan diri mereka ke peringkat final :




Gemersik Tari



Leeleesm


A&M


Secret

Kalau Nabilah , Nabilah sokong Leeleesm.Sebab ? Ntah lah , Nabilah rasa Leeleesm hebat dan boleh menang.Tapi tak tahu lah siapa yang akan menang.Nak tau ? Saksikan SuperStar pada 30.12.12 (Ahad) Jam 11.30 pagi di saluran astro ceria.Korang nak hadiah-hadiah nie tak ? 


Ps3 Xbox KinectApple New Ipad


kalau nak korang kenalah Join Contest SuperStar.Macam mana nak join ? Tekan sini untuk JOIN.Cepat , 31.12.12 dah tamat dah.Siapa lambat , dia tak dapat.

3 comments:

Aisyah Azuri said...

Mesti Leeleesm atau Gemersik Tari kan ? Hrmm :)

deqjamucuxx said...

sokong sangat dengan gemersik tariii .. diowng bestt

Masmira Masri said...

gemersik tari menang....katanya org johor.....kecoh kat twitter..hahaha

da follow visit n follow me to ok
http://myaleo.blogspot.com/2012/12/wedding-mima-fariz.html